Saturday, October 5, 2013

Bila Ku Bahagia Pasti Ada Derita



     Apabila diri disayangi segalanya pasti segalanya di rasakan bahagia. Tapi apakan daya kebahagian tidak akan bertaham lama, walau kita berusaha untuk mengekalkannya.. Bila diri di uji, hati terasa bagai dihiris..Bila diri disayangi Hati meragui..
    
     Antara dua, belum pasti mereka milik ku..dan diriku belum tentu untuk mereka.

Hai Guyz... How ur dayz..? Hope evrything'z fine..
      Hari nie narry nak share something dengan anda...kalau lahh anda di minta memilih antara dua insan yang menyangi anda seikhlas hati yang mana satu anda pilih..?? ahahaha...kenpa narry bertanya..?? ini kerana narry pun tak tahu kenpa..ehehehe.. gyuz...narry saje jerr nak tahu pandangan anda...bukan apa...soalan tadi tiba-tiba bermain-main dalam fikiran narry. tapi narry harap soalan sebegitu tidak akan pernah di ajukan pada narry..sebab narry tak ada jawapan untuk itu..Korang mesti nak tahu siapa mereka kan..eheheheh...Takpe larr biarlah post kali ini narry tak mention name sesiapa pun. Walaupn narry tahu ada diantara kalian dapat mengagak siapa geranan 2 insan istemewa itu kan..ahahahha...
       Si dia yang pertama, adalah sahabat narry yang paling istimewa, dia satu-satunya yang memahami diri narry..dia tidak pernah suruh narry berubah..sebaliknya dia lebih selesa dengan diri narry yang bersikap kebudak-budakan ini. Dia menyangi narry seikhlas hatinya..walaupun narry pernah sakiti hati itu..tapi dia tetap setia bersama narry..,kerana itu perhubungan itu tetap bertahan sehingga kini yang sudah menjangkau 5 tahun.
      Si dia yang kedua, adalah seseorang yang baru narry kenali, tapi sebenarnya dia terlebih dahulu mengenali diri narry, tanpa narry sedari dia sering memerhatikan diri narry, lalu pabila hubungan kami makin erat dia cuba untuk lebih memahami diri narry.. malah dia sentiasa belajar tentang narry..kehidupan narry...sikap narry yang sering berubah-ubah nie..ahahaha...tersentuh hati narry melihat kesungguhannya.Walaupun hubungan kami baru bermula, tapi narry yakin pada penilaian hati narry.. Cuma ada kalanya terselit sedikit curiga dalam hubungan ini.. Jadi untuk menghapuskan kecurigaan itu narry cuba untuk mempercayainya.
        Bila bersama mereka narry bahagia sangat...walaupun mereka memiliki personatiliti yang berbez..tapi itu tidaksusah bagi narry untuk kami bersama kerana pokok pangkalnya mereka harus tahu siapa Narry Arryen. Bahagia tidak sentiasa bersama..adakalanya kita derita...begitu juga narry...derita narry apabila hati narry sudh tak mampu utuk kehilangan mereka berdua...I misz then and I never wanna lose them in my life..They're great brothers to me.


~narryen~

No comments: